Zumo 550 перший GPS-навігатор від Garmin, який був спеціально сконструйований для використання на мотоциклі. Більш старші продукти від Garmin на кшталт StreetPilot 2610 теж могли використовуватися мотоциклістами, але все-таки вони не були спеціально сконструйовані і сплановані для мотоцикла. Хоча компанія BMW взяла навігатори 2610 до себе на оснащення мотобайків.
У чому ж відмінність мотонавігатора від звичайного автомобільного? Перше - це виконання. Прилад зібраний у вібро- і водозахищеному корпусі, а сенсорний екран реагує не лише на дотик голих пальців, але і рукавичок. Частина основних кнопок винесена на бічну панель, під ліву руку. В цілому, навігація по самому приладу для виконання налаштувань або вибору маршруту максимально проста, а якщо врахувати, що в мовному меню можна вибрати і російську, і українську мову (причому, як для написів пояснень, так і для голосових команд), то будь-які операції з Zumo 550 займають мінімум часу. Є функція Bluetooth і вбудований MP3-плеер. Взагалі прилад укомплектований досить таки солідно: окрім звичайних зарядного пристрою, USB-шнура для з'єднання з комп'ютером, стильного чохла і інструкції користувача, в коробці є - автомобільний тримач з динаміком (але від батареї динамік не працює) і спеціальний тримач для мотоцикла (обоє з кабелями живлення), а також компакт-диск з програмою для обміну даними з комп'ютером.
Дуже зручна спеціальна функція для використання Zumo 550 в рукавичках: укрупнення груп букв при наборі необхідних слів/назв/адрес. Вона у декілька разів знижує вірогідність помилкового натиснення.
Масштабування карти має межі (по ширині екрану): від 195-ти метрів до 6437 км., всього 24 міри. Garmin Zumo 550 доводилося працювати як від бортової мережі (і автомобіля, і мотоцикла), так і від батарей. Час роботи без зовнішнього живлення виявився немаленьким - 4 години!
У Португалії він смажився на сонці, а в Штатах потрапив в страшну зливу з грозою, коли довелося їхати на північ уздовж Атлантики, а його поливало, як з відра, майже 600 кілометрів, але жодного збою помічено не було! Зате невеликий «Глюк» іншого роду був. Наприклад, після перетину українсько-польського кордону він довго не міг зрозуміти, що ми вже знаходимося в Польщі і наполегливо відмовлявся знаходити польську адресу, все намагаючись повернут до України. Кілька разів він довго не міг знайти супутники в великих містах, навіть на досить-таки відкритих просторах. Пару разів приводив до вже не існуючих готелів. Ось, мабуть, і всі проблеми, якщо їх так можна назвати. З рештою програмне забезпечення і карти виробника Garmin постійно оновлюються, і я впевнений що вже через пів року цих проблем небуде!!!
Нічний/денний режим екрану може бути вибраний уручну або автоматично.
Є досить-таки зручна функція - це завчасна прокладка маршруту із збереженням особливо важливих точокк. Можна заздалегідь прокласти хоч три десятки таких маршрутів, зберегти їх всіх в пам'яті, а потім, якщо знадобиться, коректувати їх вже по ходу. Причому, під час прокладки маршруту або вже в подорожі можна скористатися обширною базою приладу, в якій зберігаються дані про місце розташування: точок громадського харчування, готелів, АЗС, СТО, банків/банкоматів, історико-культурологічних об'єктів, магазинів, лікарень, зупинок транспорту, держустанов, ділянок міліції/поліції і навіть храмів з школами.
У строгій до дотримання швидкісного режиму Європі не будуть зайвими своєчасні попередження навігатора про встановлені на дорозі радарів з фотокамерами. Червона смужка вверху екрану і різкий звуковий сигнал не дадуть попасти в «дорогий» об'єктив.
Зручно,
що екран приладу може самостійно переходити з денного режиму в нічній і навпаки
(при відповідній зміні рівня освітленості). Безпровідне з'єднання з телефоном -
також вельми зручна штука. Можна не лише відповідати або відхилювати дзвінки,
торкаючись екрану, але і набирати номери з телефонної книжки. Zumo 550 при
першому з'єднанні з телефоном автоматично встановлює з'єднання з книгою контактів телефону. А якщо в шолом вбудувати систему hands free з
функцією Bluetooth, то можна прослухувати і всі команди навігатора, і
здійснювати дзвінки.