Огляд автомобільних GPS навігаторів нової серії – Garmin nuvi 2250 та Garmin nuvi 2350, які вже можна придбати у Львові.
Цікаво спостерігати за тим, як компанія Garmin розвиває серії автомобільних навігаторів. Щороку вона представляє на ринку чергову лінійку приладів, схожих на «колекцію минулого сезону», але з декількома відмінностями. Пара додаткових функцій, оновлений дизайн, інше кріплення - і готова нова серія. Споживач від цього завжди залишається у виграші. Додаючи до бюджетних навігаторів функції більш дорогих моделей, Garmin, по суті, пропонує більше можливостей за ті самі гроші.
У 2010 році Garmin представила серію автонавігаторів nuvi 2xxx, продовживши тим самим чотиризначну нумерацію. В Україні вихід новинок дещо затягнувся. Подейкують, що продавці просто не встигли вчасно розпродати свої запаси моделей минулого року. Справа в тому, що навігатори серії 2ххх за своїми можливостями і характеристиками багато в чому дублюють серію 1ххх. Та й зовнішню схожість велика.
Проте офіційний дистриб'ютор не підтвердив ці чутки. Зате повідомив, що після старту продажів в Європі були виявлені проблеми в програмному забезпеченні. Тому вихід новинок в Україні було вирішено відкласти до виходу більш стабільної версії ПЗ. Так чи інакше, нарешті про новинки можна не тільки прочитати на офіційному сайті, а й побачити їх на полицях наших магазинів. Щоб не заплутати читача таблицями подібностей та відмінностей, ми не будемо в рамках одного матеріалу оглядати всю лінійку, а зупинимося на двох приладах - Garmin nuvi 2250 і Garmin nuvi 2350. Вони прийшли на зміну nuvi 1200 і nuvi 1300 відповідно і мають намір зайняти їх місце найпопулярніших автонавігаторів Garmin.
Що стосується комплектації з антеною для прийому дорожньої інформації, то тепер такі модифікації маркуються не індексом "T" (nuvi 1200T), а «LT» (nuvi 2250LT). Це означає, що інформація про пробки буде надаватися абсолютно безкоштовно необмежений час.
Зовнішній вигляд
Зовнішність новинок змінилася незначно, але це не повна копія серії nuvi 1ххх. Прилади стали трохи компактніші, кути трохи кругліше. На наш погляд, загубилася солідність, зате з'явилася така собі європейська зворушливість. Сперечатися про смаки ми не будемо, а краще продовжимо зовнішній огляд.
Garmin nuvi 2250 оснащений miniUSB-роз'ємом для підключення живлення і обміну даними з комп'ютером.
У Garmin nuvi 2350 все трохи цікавіше. На самому корпусі розташований роз'єм microUSB для обміну даними, а на кронштейні-кріпленні - miniUSB для зовнішнього живлення.
Самі кріплення обох навігаторів лише незначно відрізняються від попередніх моделей. Кредл з'єднаний з присоскою шарнірно, що дозволяє простим рухом руки міняти кут нахилу і повороту дисплея. Все це поєднується з компактністю, акуратністю і міцною присоскою на лобове скло. На жаль, наступності за частиною кріплень у Garmin немає, тому вибираючи аксесуари (наприклад, замість втраченого кріплення), потрібно бути уважним.
Кабель живлення від прикурювача в модифікаціях LT з приймачем пробок досить масивний. Масивність додає саме цей приймач, в який встромляються вусики FM-антени.
Планування складних маршрутів
Робота зі складними маршрутами, що проходять через безліч точок, була в навігаторах Garmin ще коли вони погано говорили по-російськи і плуталися на найпростіших маршрутах навіть по Києву. Але це завжди була доля дорогих моделей. Настільки необхідну функцію виробник не хотів роздавати «просто так», змушуючи користувача переплачувати за додаткові навороти, на зразок MP3-плеєра. Нарешті маркетологи Garmin зглянулися над тими покупцями, хто не готовий купити навігатор за ціною нетбука тільки тому, що він має одну-дві дійсно важливі відмінності.
Головне, що вміє планувальник маршрутів - це автоматично сортувати пункти призначення оптимальним з точки зору загальної довжини шляху способом. Насправді, на практиці таке завдання виникає нечасто. Зазвичай автомобіліст рухається з точки, А в точку Б. Іноді - із заїздом в точку С (наприклад, на заправку). Це просто вирішується установкою проміжної точки. Подібна можливість є у всіх автонавігатора Garmin. Але якщо навігатор потрібен для вирішення транспортних задач, інакше кажучи - для водія-кур'єра, то планувальник однозначно стане корисним інструментом для щоденної роботи.
Lane assist
Вказівка смуги руху - теж не сама нова функція. Але вона точно також з'явилася в найдешевших навігаторах Garmin вперше. Користь її очевидна, особливо на складних розв'язках великих міст. Навігатор не тільки підкаже, лівіше або правіше потрібно триматися перед поворотом, але й чітко вкаже, в якій смузі треба їхати.
Garmin Locate і trafficTrends
Коли ми заговорили про функції, раніше недоступних власникам найдешевших навігаторів Garmin, варто відзначити Garmin Locate і trafficTrends. Перша є в обох моделях. Вона дозволяє автоматично запам'ятовувати координати місця, де навігатор був знятий з кронштейна. Потрібна для того, щоб швидко знайти свій автомобіль на парковці після прогулянки по місту або відвідування торгового центру. TrafficTrends є тільки в моделі nuvi 2350. Це спроба Garmin поліпшити ситуацію з інформацією про пробки шляхом статистичного аналізу завантаженості доріг залежно від часу доби і дня тижня. Адже більшість заторів стабільно виникають в години пік і розсмоктуються до одного і того ж часу.
Окремо хотілося б відзначити екранну клавіатуру нових навігаторів. При виборі літери вона як би збільшується в розмірах і виповзає з-під пальця, щоб можна було переконатися, що набрана потрібна літера. За це виробнику спасибі. А ось те, що QWERTY-розкладка передбачена тільки в nuvi 2350 – трошки засмучує.
Про решту функцій і можливостях скажемо лише тезисно, так як вони не є відмінними ознаками саме nuvi 2250 і nuvi 2350: